Τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές

Για τα δικαιώματά τους πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από το ταξίδι με πλοίο ενημερώνει τους πολίτες ο Συνήγορος Καταναλωτή με ειδικό φυλλάδιο που ετοίμασε για την θερινή περίοδο.
Παράλληλα η ανεξάρτητη αρχή σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας διοργανώνουν στις 11 Ιουλίου ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των εγχώριων και διασυνοριακών καταναλωτικών διαφορών.


Η δράση θα πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Πειραιά, στις 11 Ιουλίου 2019, με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς.
Το έντυπο που θα μοιραστεί είναι διαθέσιμο και στα αγγλικά στην στην ιστοσελίδα του Συνηγόρου του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr) και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας (www.eccgreece.gr).
Όπως επισημαίνεται από την ανεξάρτητη αρχή «η γρήγορη και επιτυχής διαμεσολάβηση και επίλυση των καταναλωτικών διαφορών, συμβάλλει καθοριστικά προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της εμπιστοσύνης των τουριστών καταναλωτών και, τελικώς, προς την αναβάθμιση της ποιότητας του ελληνικού τουρισμού».
Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης, στα γραφεία της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και σχετικά με τη δυνατότητα επίλυσης εγχώριων διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

Διαβάστε την συνέχεια εδώ