Δευτέρα, 4 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑmAigov: Σε 25 γλώσσες ο «Ψηφιακός Βοηθός» – Πολύτιμο εργαλείο «πλοήγησης» στο...

mAigov: Σε 25 γλώσσες ο «Ψηφιακός Βοηθός» – Πολύτιμο εργαλείο «πλοήγησης» στο Δημόσιο

Τον πολύγλωσσο «Ψηφιακό Βοηθό» mAigov παρουσίασαν το μεσημέρι της Πέμπτης (25/1/24) οι Υπουργοί Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου στο αμφιθέατρο «Γιάννος Κρανιδιώτης» του Υπουργείου Εξωτερικών. 

Μέσω της νέας πλατφόρμας, υπάρχει η δυνατότητα διάδρασης των πολιτών με το Ελληνικό Δημόσιο σε 25 γλώσσες.

Οπως τόνισε ο κ. Παπαστεργίου «σε συνεργασία με το Υπουργείο Εξωτερικών, στόχος μας είναι να διευρύνουμε τις υπηρεσίες τόσο για Έλληνες πολίτες όσο και για αλλοδαπούς, για να γίνουμε περαιτέρω πόλος έλξης για επενδύσεις, τουρισμό, καινοτομία».

Συγκεκριμένα, οι πολίτες από όπου κι αν βρίσκονται έχουν πλέον τη δυνατότητα να «συνομιλήσουν» με τον «Ψηφιακό Βοηθό» στις 24 επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στα αλβανικά και να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες και τις διοικητικές διαδικασίες που παρέχονται.

Η «συνομιλία» μπορεί να πραγματοποιηθεί από το κινητό τηλέφωνο, το τάμπλετ ή τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, με την υποβολή ερωτήματος γραπτά ή φωνητικά.

Ο «Ψηφιακός Βοηθός» τους βοηθά να εντοπίσουν με τρόπο απλό και φιλικό την υπηρεσία που αναζητούν, ενώ στο τέλος της «συνομιλίας» έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν την εφαρμογή.

JIM_0473.jpg

Ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος ΓεραπετρίτηςΓεραπετρίτης:«Στόχος να έρθει κοντά στη Μητρόπολη ο ελληνισμός της ομογένειας»

Ο Υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης δήλωσε: «Κάθε μέρα που αναβαθμίζεται η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη, είναι μία μέρα σημαντική για το διοικητικό σύστημα της χώρας μας. Είναι σημαντικό σήμερα να σταθούμε στο ότι η Ελλάδα, η ελληνική Κυβέρνηση παραμένει στο πλευρό του Έλληνα, οπουδήποτε στη γη.

Ο στόχος του Στρατηγικού Σχεδίου του Υπουργείου Εξωτερικών για τους Ομογενείς είναι να φέρει κοντά στη Μητρόπολη ολόκληρο τον Ελληνισμό. Εμείς, θα συνεχίσουμε να στεκόμαστε στο πλευρό των πολιτών γιατί εξωτερική πολιτική δεν σημαίνει μόνο το να στηρίζεις τα εθνικά συμφέροντα στη διεθνή αρένα, αλλά να στηρίζεις και τον Ελληνισμό απανταχού».

JIM_0735b.jpg

Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης ΠαπαστεργίουΠαπαστεργίου: «Πάνω από 300.000
διάλογοι στο mΑigov»

Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου δήλωσε: «Το mΑigov έχει πραγματοποιήσει, μέχρι στιγμής, περισσότερους από 300.000 διαλόγους και χαιρόμαστε πολύ διότι στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προχωράμε δυναμικά, πρωτοπορούμε σε ευρωπαϊκό επίπεδο και συμβάλλουμε στο όραμα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για μια χώρα εξωστρεφή και φιλική.

Πλέον, το mAigov «απαντά» σε 24 Ευρωπαϊκές γλώσσες συν τα αλβανικά, παρέχοντας τη δυνατότητα στους απόδημους Έλληνες, αλλά και γενικότερα στους πολίτες που δεν μιλούν ελληνικά να αναζητήσουν πληροφορίες για μια σειρά υπηρεσιών και διαδικασιών που παρέχονται από το ελληνικό δημόσιο.

Σε συνεργασία με το Υπουργείο Εξωτερικών, στόχος μας είναι να διευρύνουμε τις υπηρεσίες τόσο για Έλληνες πολίτες όσο και για αλλοδαπούς, για να γίνουμε περαιτέρω πόλος έλξης για επενδύσεις, τουρισμό, καινοτομία. Ζητούμενο είναι να κάνουμε σταθερά βήματα προς μια πιο εξωστρεφή, πιο φωτεινή, πιο ψηφιακή Ελλάδα».

Οι διάλογοι αυτοί πλέον μπορούν να πραγματοποιούνται στις 24 επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Αγγλικά, Βουλγαρικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Δανικά, Ελληνικά, Εσθονικά, Ιρλανδικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Κροατικά, Λετονικά, Λιθουανικά, Μαλτέζικα, Ολλανδικά, Ουγγρικά, Πολωνικά, Πορτογαλικά, Ρουμανικά, Σλοβακικά, Σλοβένικα, Σουηδικά, Τσέχικα, Φινλανδικά) καθώς και στα Αλβανικά.

Υπενθυμίζεται ότι η αναζήτηση του «Ψηφιακού Βοηθού» mAigov πραγματοποιείται στις -έως σήμερα- 1670 υπηρεσίες του gov.gr και τις 3296 διοικητικές διαδικασίες του Εθνικού Μητρώου Διοικητικών Διαδικασιών «MITOS».

Επισημαίνεται ότι το μοντέλο έχει συλλογιστική και απαντάει με βάση τα στοιχεία που καταχωρούνται. Λαμβάνει υπόψη την αρχική ερώτηση και διατηρεί στη μνήμη του τη συνομιλία κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, διασφαλίζοντας τη βέλτιστη εμπειρία για κάθε χρήστη. Από την έναρξη λειτουργίας του «Ψηφιακού Βοηθού» έχουν πραγματοποιηθεί περισσότεροι από 300 χιλιάδες διάλογοι.

Το chatbox στο gov.gr Screengrab

Πηγή

via

RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular